Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 21 sierpnia 2013

W Agatownikowie

Witaj, jestem Agata. Z zawodu artysta plastyk. Z zamiłowania piewca wszystkiego co piękne i nietuzinkowe. Urodziłam się początkiem maja 1987r. Jestem mamą ukochanego synka i żoną mojego męża ;) Zamieszkuję malownicze tereny Magurskiego Paku Krajobrazowego (okolice Jasła)
Jeżeli spodobały Ci się moje prace, szukasz oryginalnego prezentu dla najbliższych, masz ciekawą propozycję współpracy - napisz do mnie śmiało!


W Agatownikowie


Podejdź do mnie mamusiu...
zdradzę Ci wielką tajemnicę !
Wiesz, gdy dzisiaj rysowałem...
przeniosłem się w magiczną dzielnicę!

Miejsce to jest niezwykłe...
i jest tam wesoło zawsze.
Na drzewach rosną pomarańcze
i dzieci bawią się także.

Kolorów jest tam chyba milion- tysiące!
Więcej, niż ja mam kredek w piórniku.
A pewien chłopiec, powiedział mi nawet...
że tęcza, bawi się z dziećmi w " A ku-ku ".

Wszędzie biegają tam zwariowane kuraki,
które na grzbietach zamiast piórek ...
Mają wesołe trójkąty i kwadraty!

Oj, szkoda mamusiu, że Cię tam nie było!
Ale kiedyś Cię tam zabiorę!
Zobaczysz, jak z moich rysunków...
biegają stwory niestworzone.

A wiesz, jak to miejsce się nazywa?
Na pewno nie zgadniesz!
Więc chętnie Ci powiem.
Agatownikowo! Wiesz?


Sesja przedstawia mnie w świecie moich zabawek i baśni.
Tekst : ja
Fot. Karolina Źrebiec

 





9 komentarzy:

  1. Świetna sesja :) Miło Cię zobaczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała Ty i Twój kolorowy, niepowtarzalny świat :) Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sesja, zdjęcie z chmurką i prawdziwymi chmurami genialne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nieee no post genialny! a sesja to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna sesja :) te pluszaki są mega :D czekam na kolejny post i pozdrawiam :*
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam wszystkim dziękuje :) Sama jestem zadowolona z efektów. Pozdrawiam serdecznie i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia : ) Takie kolorowe, optymistyczne i sympatyczne : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, świetnie oddają klimat Twoich prac!

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)