Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 21 sierpnia 2013

W Agatownikowie

Witaj, jestem Agata! Projektuję i tworzę wysokiej jakości produkty dla dzieci. 
Z zawodu artysta plastyk i dekorator wnetrz. Z zamiłowania piewca wszystkiego co piękne i nietuzinkowe. Urodziłam się początkiem maja 1987r. Jestem mamą ukochanego synka i żoną mojego męża ;) Zamieszkuję malownicze tereny Beskidu Niskiego (okolice Jasła)
Odkąd pamiętam zawsze coś tworzyłam, rysowałam projektowałam. Z usposobienia jestem artystyczna duszą. W mojej głowie kłębi się niezliczona ilość pomysłów, którym trzeba dać ujście. Pomysł na szycie zabawek i tworzenia świata pełnego fantazji i empatii, powstał dzięki mojemu synkowi. On jest największym źródłem moich inspiracji. Uwielbiam jego prostotę myślenia, jego spostrzeżenia dotyczące otaczającego nas świata. Dzięki niemu zaczęłam dostrzegać  szczegóły, które mnie inspirują.

Jeżeli spodobały Ci się moje prace, szukasz oryginalnego prezentu dla najbliższych, masz ciekawą propozycję współpracy - napisz do mnie śmiało!
Pracownia artystyczna AGATOWNIK
Agata Czechowicz
Wola Dębowiecka 110
38-220 Dębowiec
NIP 685 221 58 98



W Agatownikowie


Podejdź do mnie mamusiu...
zdradzę Ci wielką tajemnicę !
Wiesz, gdy dzisiaj rysowałem...
przeniosłem się w magiczną dzielnicę!

Miejsce to jest niezwykłe...
i jest tam wesoło zawsze.
Na drzewach rosną pomarańcze
i dzieci bawią się także.

Kolorów jest tam chyba milion- tysiące!
Więcej, niż ja mam kredek w piórniku.
A pewien chłopiec, powiedział mi nawet...
że tęcza, bawi się z dziećmi w " A ku-ku ".

Wszędzie biegają tam zwariowane kuraki,
które na grzbietach zamiast piórek ...
Mają wesołe trójkąty i kwadraty!

Oj, szkoda mamusiu, że Cię tam nie było!
Ale kiedyś Cię tam zabiorę!
Zobaczysz, jak z moich rysunków...
biegają stwory niestworzone.

A wiesz, jak to miejsce się nazywa?
Na pewno nie zgadniesz!
Więc chętnie Ci powiem.
Agatownikowo! Wiesz?


Sesja przedstawia mnie w świecie moich zabawek i baśni.
Tekst : ja
Fot. Karolina Źrebiec






9 komentarzy:

  1. Świetna sesja :) Miło Cię zobaczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała Ty i Twój kolorowy, niepowtarzalny świat :) Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sesja, zdjęcie z chmurką i prawdziwymi chmurami genialne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nieee no post genialny! a sesja to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna sesja :) te pluszaki są mega :D czekam na kolejny post i pozdrawiam :*
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam wszystkim dziękuje :) Sama jestem zadowolona z efektów. Pozdrawiam serdecznie i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, świetnie oddają klimat Twoich prac!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, nietuzinkowe prace. pomimo iż kurek liskow w sieci jest mnóstwo miło patrzeć, iż ktoś przekuł "to"po swojemu. Widać tu tą charakterystyczną "linię" pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)