Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 13 maja 2013

C A N D Y

Chyba przyszła pora na moje pierwsze blogowe CANDY :)
Dlaczego teraz?
Powodów jest wiele:
Jest maj! Mój ulubiony miesiąc! W maju się urodziłam, w maju kwitną moje ukochane bzy i konwalie oraz różaneczniki, w maju dzieją się rzeczy, których rozum nie pojmuje i w końcu to właśnie w maju latają chrabąszcze ;-)
A gdyby powodów było wciąż mało, to dodam, że liczba wizyt mojego bloga przekroczyła 1000 odwiedzin
A gdyby to wciąż nie wystarczyło to powiem jeszcze tyle, że uwielbiam robić prezenty i basta!
Zasady zabawy :)
1. Jeśli prowadzisz blog: - bądź lub zostań nowym obserwatorem agatownik - umieść grafikę reklamującą konkurs na pasku bocznym z aktywnym linkiem do mojej strony - zostaw komentarz z imieniem w tym poście
2. Posiadasz konto na facebook'u: - udostępnij konkursowy post u siebie - zostaw komentarz z imieniem w tym poście
DO WYGRANIA:
- Dwustronna deszczowa chmurka
Brelok (do wyboru jeden z czterech)
Futrzane etui na telefon w kształcie wilka
Zwycięzca zostanie wytypowany droba losową! Każdy z uczestników zabawy otrzyma swój numerek , wylosowany numerek wygrywa. Jeśli będzie duża ilość chętnych przewiduje 2 nagrody niespodzianki! Wyniki zostaną ogłoszone na DZIEŃ DZIECKA !!!
SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

39 komentarzy:

  1. Z wielką chęcią się zapisuję na Twoje candy. Też lubię szyć z filcu. Chmurka jest świetnym pomysłem. Zaczynam obserwować jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny ten wilk :) I te chmurki... ostatnio właśnie przeglądałam Burdę Dla Dzieci i zatrzymałam się nad tą chmurką z myślą o mojej Lence, ale jak ją wygram u Ciebie, to już nie będę musiała jej szyć :)) Piękne są te nagrody, dlatego z wielką chęcią ustawiam się po nie w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilk jest moim autorskim pomysłem , dlatego jest taki fajny ;)
      oczywiście zapraszam. Otrzymujesz numerek 2 .

      Usuń
  3. O tak,
    Podoba mi się u Ciebie!
    Zostanę na dłużej :0
    I ma się rozumieć zgłaszam się do zabawy :)))
    Chmurka ma już przeznaczenie - będzie do pokoju dziecięcego mojego maleństwa z chmur :))))

    Zapraszam także do siebie:
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) zapraszam serdecznie !
      Oczywiscie na bloga wstąpie z rewizyta :)
      Otrzymujesz numerek 3.

      Usuń
  4. Witaj,jak mozna to sie zapisze.Wybralabym pierwszy brelok z niebieska chmurka:)Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam, a czy udostępniłaś konkursowego posta na fb. ?
      To jest warunek :) Otrzymujesz nr, 4.

      Usuń
  5. Ja się oczywiście piszę na chmurkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak chmurka skusiła ;-) I dobrze ! Ale zdobywca otrzymuje wszystkie 3 nagrody! Więc do wygrania nie tylko chmurka :) Twój numerek to 5.

      Usuń
  6. Z przyjemnością i ja ustawię się w kolejce :) Obserwuje jako trojanda a info na pasku bocznym bloga :) Cudna chmurka i breloczki również, ale ten wilk genialny - rodem z Czerwonego Kapturka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fajnie , dziękuję! Wilk właśnie taki miał być bajkowy i zły ;-)
      Pozdrawiam również :)
      Otrzymujesz cyferkę 6.

      Usuń
  7. I ja się z wielką przyjemnością zapisuję, zaczynam obserwować:) skusiły mnie truskaweczki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, sezon na truskawki powoli się zaczyna ;-) Pozdrawiam również :)
      Twój numerek to 7.

      Usuń
  8. Cudny deszczowy obłoczek:-) Staję w kolejce.
    Obserwuję jako: Ściema
    Mail: sciemarocznaniewidoczna@gmail.com
    Udostępniłam na FB jak Johna B.: https://www.facebook.com/john.bravo.754365/posts/502947973093796

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością dopisuję się do listy obserwatorów bloga - chcę być na bieżąco, piękne rzeczy robisz (dodatkowo fascynują mnie walory edukacyjne zabawek - jestem "kopniętą na tym punkcie" ;) matką). Ustawiam się również w kolejce, mam wielki apetyt na obłoczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zachęcam do częstego odwiedzania mnie :) Staram się jak mogę, proste wzornictwo pozbawione komercji to mój cel, który konsekwentnie będę realizować ;)
      Twój numer to 9.

      Usuń
  10. Coś mi się dzisiaj wiesza i zjada komentarze, więc jeśli się zdublują, to efekt zdecydowanie niezamierzony ;) Do maja mam równie wielki sentyment, choć imieninowo, a nie urodzinowo (przy okazji podsyłam najserdeczniejsze życzenia)i zdecydowanie wolę motylki od chrabąszczy ;) Pozdrawiam cieplutko ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia i wzajemnie składam Tobie :) Ja pewnie też wole motyle, ale chrabąszcze są naprawdę niebywałe i można je spotkać tylko w maju ! Pozdrawiam również .
      Otrzymujesz cyferkę : 10.

      Usuń
  11. Piękne rzeczy! Z przyjemnością wezmę udział w candy :)
    baner na pasku bocznym na moim blogu pastel-anxiety.blogspot.com
    Obs. jako Pastel Anxiety
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, serdecznie zapraszam :) pozdrawiam
      Otrzymujesz numerek 11.

      Usuń
  12. obserwuję:bernadeta bomba
    udostępniłam na fb
    Bernadeta B.
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję: sylviaaa100
    udostępniłam na fb
    Sylwia B.
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że jesteś inna osobą niż Pani Bernadeta wyżej, zadziwiająco podobny wpis, chciałabym aby każdy miał równe szanse :)
      Otrzymujesz nr 14. ( z racji tego, że "13" podobno pechowa)

      Usuń
  14. Hej , Wybieram etui wilka <333 Jest genialne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ! ale do wygrania są wszystkie nagrody na raz :)
      Pozdrawiam,
      Otrzymujesz nr 15.

      Usuń
  15. obserwacja jako Ola Faks
    i banerek na www.cookplease.blogspot.com
    pozdraiwma!

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę ci ,jak ja kiedyś spróbowałam zrobić etui na telefon to wyszedł chyba mini strach na wróble

    obserwuje jako natalia5299
    banner http://kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com/
    email natalia5299@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strach na wróble? czemu nie ! Mogło to być bardzo inspirujące ;)
      Twój numerek to 17.

      Usuń
  17. Maj jest również moim ulubionym miesiącem :) Obserwuję jako: agula
    detynkowo@wp.pl
    http://detynkowo-agula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. I jastem chętna na zabawę. Gratuluję pierwszej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Super, bardzo się cieszę !
      pozdrawiam
      Otrzymujesz numerek 20.

      Usuń
  19. Bardzo mi miło :)
    Dla Ciebie mam nr 19.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobała mi się chmurka ;) Udostępniłam link konkursowy na FB
    Aneta J
    atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana Anetko bardzo mi miło :) ale niestety nie mogę już przyjąć Twojego zgłoszenia :(
    Candy trwało od 13.05 do 31 .05. Bardzo mi przykro ale chce być fair w stosunku do innych uczestników :)
    Zapraszam na kolejna zabawę

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)