Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 19 maja 2014

Kotek w szortach w krtatę !

Kiedyś pisałam, że maj to mój ulubiony miesiąc. I nawet wiersz o tym powstał! I choć twierdze tak nadal, to przez ostatnie lata miesiąc ten nie był dla mnie najszczęśliwszym. Kolejne próby charakteru, kolejne rysy i zmartwienia w życiu. Ale poddać się nie można! Trzeba żyć, kochać i walczyć dalej. Kiedyś przeczytałam taką bardzo mądrą myśl ... aby być szczęśliwym, trzeba przestać przejmować się sprawami i osobami, na które nie mamy wpływu.
I myślę, że coś w tym jest. Nie można zmienić innego człowieka, zmienić możemy się tylko sami. Nie można zmieniać biegu historii , której nie tworzymy.
Możemy natomiast cieszyć się z drobiazgów, ulotnych chwil i zdarzeń, które dają nam siłę. Umiejętność czerpania satysfakcji z choćby najmniejszych rzeczy to niewątpliwie droga do szczęścia!

Ostatnio pod namową wyjątkowej osoby, powstało kilka nowych kotków. Kotek ten wykonałam tak jak poprzednio wg.  autorskiego wzoru i od teraz kotki na stałe trafiają do Agatownika .
Kotek w szortach w czerwono- granatowa kratę i kołnierzyku zapinanym na guziczek. Rączki i nóżki tak samo jak ostatnio są ruchome. I serce do kochania!  :)












 

 
Po uszyciu go stwierdziłam, że kolorystycznie bardzo wpasował się w kolory w wyzwaniu Art- Piaskownicy. Dlatego kolejny kotek wędruje do zabawy :)
Tym razem dokładnie przeczytałam regulamin i na szczęście nie ma żadnego głosowania, jest tylko zabawa!

Prace innych uczestników zabawy można zobaczyć na stronie:  http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/04/kolory-edycja-we-grochy.html

 

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kotek. Taki z charakterem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek genialny! I ten kołnieżyk jaki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. CU-DEŃ-KO(T)!!!! Ale MÓÓÓJJJJ FOSZEK i tak jest najpiękniejszy na świecie <3
    Uwielbiam Twoje rozważania i przemyślenia. Ostatnio przeczytałam coś na temat, który poruszasz i to są rewolucyjne dla mnie prawdy. Muszę się z nimi oswoić ale na pewno poruszę tę kwestię wkrótce. Tymczasem ślę buziaki i słoneczne pozdrowienia!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu o Twoim FOSZKOTKU powstanie oddzielny post <3
      Wiesz Gosiu, tak sobie myślę, że można przeżyć całe życie czekając na coś WIELKIEGO i ciągle być niezadowolonym i nieszczęśliwym. A ciesząc się drobiazgami zawsze mamy powód do uśmiechu. :)

      Pozdrawiam również !

      Usuń
  5. no ni, jakie cudowne kocisko!!!

    zapraszam na coś nowego- smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nosz rozwalił mnie - jest FANTASTYCZNY !!!!!!!!!!!!!! dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Super, cieszę się , że się kotek spodobał ! :)

      Usuń
  7. Do kochania, do majenia :) Kot jak już wcześniej napisałam ujmujący, kot z wrodzonym talentem modelingowym. Taki w stylu grzecznej pensjonarki, ale wiadomo jak to jest z kotami - grzeczne i ułożone to one raczej nie są i dobrze!
    Poza tym droga Agato, w zupełności zgadzam się z Twoim wpisem, refleksją. Uczmy się wytrwale tej sztuki cieszenia się z małych drobinek! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak masz racje pasuje do stylu pensjonarki ! Jakiś taki za ułożony mi ten kot powstał ;-)

      Trudna sztuka ale zdecydowanie warta opanowania !
      Pozdrawiam również ciepło :)

      Usuń
  8. A moja 3-miesięczna córa już jednego kota od Agatownika posiada. Lubi, miętosi, obślinia - pełnia szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo mnie to cieszy, a mogłabym się dowiedzieć cos więcej o tym kocie, bo pamiętam swoje prace wszystkie i klientów też staram się kojarzyć a teraz nie kojarzę :(

      Pozdrawiam i zapraszam jeszcze kiedyś znów!

      Usuń
    2. Dokładniej rzecz ujmując, jest to łepek kotka o fukcjach szmatki sensorycznej ;) zakupiony na jasielskim rynku, jakoś niedawno :)

      Usuń
    3. A to teraz już wszystko jasne ! :D
      Witam serdecznie " krajankę " rzadko się zdąża, że ktoś z naszych stron pisze :/

      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylowy kocur ! retro urok, błysk w oku :) Te szorty i kołnierzyk... ach ! :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle komplementów ... kocurek się zawstydził :)

      Uściski !

      Usuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)