Translate

Szukaj na tym blogu

piątek, 6 lutego 2015

Lalka

Szuflada w końcu się otworzyła. Długo wyleżany projekt nareszcie doczekał się realizacji. W tematyce lalkarstwa już wszystko było powiedziane, dlatego projektowanie lalek nie należy do łatwego zadania. Pozbierałam więc wszystkie skróty myślowe, wszystkie, a raczej prawie wszystkie cechy charakterystyczne, które chciałam przedstawić i oto jest moja lala. Zmotywowało mnie do tego zamówienie Pani Agaty i bardzo się z tego powodu cieszę.
Pytanie brzmi: jak powinna wyglądać Agatownikowa lala? 
Lala powinna mieć promienną buzię, policzki rumieńcem zalane, nieśmiałe. Oczy głęboko wpatrzone,  wyraźne i dociekliwe. Serce na piersi wyszyte. Postura lalki powinna być skromna, prosta i delikatna. prostota i funkcjonalność. ręce na guzikach przyszyte, aby podczas zabawy można było je do góry podnosić i opuszczać, aby przebieranie było łatwe. Lalka musi mieć bieliznę, majteczki i w tym wypadku skarpety. Pupa delikatnie zaokrąglona aby można było lale posadzić. Musi mieć ubranka do kompletu i musi wywoływać radość u dziecka.  
Taka musi być lala. A czy taka jest? oceńcie sami .


Lalka personalizowana dla dziewczynki imieniem Maja :)


12 komentarzy:

  1. Jaka śliczna lala, poważnie, dawno nie widziałam tak wdzięcznego wyrazu twarzy u lalki. Jak obserwuję te sklepowe, to większości nie chciałabym dla swojej córeczki, mają sztuczne, tępe wyrazy twarzy. Twoja jest wyjątkowa. Taką lalkę wybrałabym dla mojej Lilki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, takie komentarze dodają siły i dają poczucie, że moja praca ma sens.
      Pozdrawiam również

      PS. Jak by co, to w przyszłości serdecznie zapraszam po lalę, spersonalizowaną specjalnie dla Pani Lilki :)

      Usuń
    2. Będę o tym pamiętać!:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wypieki na twarzy rumiane, takie nieśmiałe ...

      Usuń
  3. Cudowna jest cała ,łącznie z ubrankiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, Twoje projekty są przepełnione artyzmem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna jest, bardzo oryginalna ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala jest świetna! Poza tym że ma ładną buźkę i kuperek, co by na nim siąść, ma też garderobę, którą chętnie bym od niej pożyczyła, gdybym była lalką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja byłam u fryzjera w czwartek i kompletnie nie miałam pomysłu na fryzurę :) Ta podoba mi się niezwykle i wyprawka!
    Agato, pięknie patrzeć jak szalejesz <3

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)