Translate

Szukaj na tym blogu

sobota, 20 kwietnia 2013

MAGICZNA PTASZYNA :)

Dzień po wiosny przebudzeniu, która wciąż zaspała.
Przyleciała do mnie właśnie i w okienko zastukała.
Taka cudna, taka ptaszyna mała.
Więc do rączki ją schowałam i o imię zapytałam.
Ptaszek dziobem coś pokiwał i nóżkami zaświergolił.
Potem ucichł, a imienia wciąż nie zdradził.
Rada, nie rada imię sama dla ptaka wybrałam.
A, że była cudna i mała to Magiczną Ptaszyną ją nazwałam.
Ptaszek wykonany z gliny szamotowej, powstał w Pracowni BI.

4 komentarze:

  1. Ptaszek jest świetny. Śliczne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuje, ale ptaszek to prezent. Ja nie umiem wyrabiać ceramiki, narazie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Państwa Kozon z Cieklina. Mam całe mnóstwo prac:)
    Łączę się w sympatii i pozdrawiam serdecznie
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło jest Ciebie gościć :)
    Tak, są to przesympatyczni ludzie a ich prace naprawdę wyjątkowe.
    Pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)