Translate

Szukaj na tym blogu

piątek, 8 czerwca 2018

Sielskie klimaty - namiot tipi

Czerwcowe słońce, jeszcze wiosenny wiatr. Zapach kwiatów unoszący się w powietrzu. Mój raj ❤
Nie potrzeba mi wiele, w momencie kiedy mogę wyjść do ogrodu i posiedzieć sobie.

A ostatnio miałam okazję spróbować swoich sił w szycie namiotu Tipi.
Namiot został uszyty z bawełny, świetne chroni przed promieniami słonecznymi.
Dzięki czemu doskonale chroni nasze dzieciaczki przed intensywnym słońcem .
Może być również doskonałym miejscem do zabaw zarówno w ogrodzie jak i w domu.
W skład zestawu wchodzi:
- namiot tipi o podstawie ok. 100cm x 100cm i wysokości ok. 140cm
- dwustronna miękka mata bawełniana ze sznureczkami, które możemy przywiązać do kijów o wym ok.100cm x 100cm
- 2 poduchy pod kolor
- girlanda pod kolor

PS. Prawda , że cudownie prezentuje się w ogrodzie ? :-)





6 komentarzy:

  1. świetny pomysł :) Szkoda że ja mam dwie lewe ręce do szycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszycie namiotu to naprawdę prosta sprawa :-) wymaga przeanalizowania i podliczenia tylko kilku kwesti. Samo szycie nie jest trudne ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję pasji i umiejętności, taki namiocik byłby idealny dla mojej wnusi :-)
    Nieśmiało zaproszę na mojego bloga:
    www.talent-art-bizuteria.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)