Translate

Szukaj na tym blogu

sobota, 31 maja 2014

FOCHkotek


Dzisiaj znowu będzie o kotach!
A raczej o jednym kocie, który strzelił focha!
Pisać o kocie nie będę wiele, bo każdy dobrze widzi,
że kot ma muchę, że mucha w kratę,
a kotu ktoś zaszedł za skórę
i teraz ponurą ma minę.


Ale napisze więcej o właścicielce, bo to osoba jest wyjątkowa!

Gosia, bo o niej mowa!
Margot przepiękne szyje lale, robi to naprawdę niebywale.
A mimo to, że sama umie poprosiła mnie o kota. Jej wymagania były jasne : kot w brązach, guziczki w serduszka i ogon co swobodnie dynda.

Czuję się zaszczycona, że moja praca będzie u Margot w pracowni trzymała straże.
Bardzo to miłe i budujące, że pomimo tego że ktoś sam umie uszyć takiego kota nie robi tego, tylko zamawia oryginalnego. Gosia jest bardzo inteligentną, zdolną i świadomą osobą. W swoim życiu kieruję się wg. pewnych zasad. Bardzo podziwiam jej zapał i samozaparcie. Margot wie doskonale ile pracy wymaga wymyślenie czegoś samemu i potrafi to docenić. Sama tworzy autorskie lale i inne cudowności. Szanuje prace innych i prawa autorskie. Dlatego Gosiu... chwała Ci!
 
 
 

16 komentarzy:

  1. Agatko jesteś osóbką, która potrafi dostrzegać to, co niewidoczne i przekazywać to w taki sposób, że odbiorcy uśmiechają się nawet jeśli mają naturę Kłapouchego :) Dziękuję Ci za tak miłe słowa i masz rację: uwielbiam Twoje autorskie zwierzaki i ludziki, doceniam je głównieza to, że mają to COŚ i żyją, patrzą, sprawiają wrażenie istot myślących: tak jak Foszek, który już niebawem zasiądzie w mojej pracowni :) Buziaki ślę i słonecznych promieni bukiecisko! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Gosiu, uśmiałam się gdy wyobraziłam sobie takiego Kłapołuchego, co czyta mój post :D
      To musiał by być widok ever! :D
      Pozdrawiam najmocniej i mam nadzieje, że Twoje plany wypalą i niebawem się zobaczymy :) <3

      Usuń
  2. Absolutnie wspaniały jak wszystko co wychodzi spod Twojej igły. W mailu zaraz Ci napiszę jaki mamy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no! Musisz koniecznie wyłączyć te liczbowe i cyferkowe hasła do komentarza. Jak nie będziesz wiedziała jak to się odezwij.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo mi miło, dziękuję :)
      Wiem jak wiem ... :) I niech będzie że wyłączę :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wymyślić coś swojego to nie lada zagwostka, podziwiam. Kot jak wszystkie powala miną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nieskromnie powiem, że masz rację. Czasami zdarza mi się, że ktoś ogląda moje prace, ja mu opowiadam , że to projekt autorski... oryginał itd. a reakcja jest taka, że przecież nie ma w tym czegoś szczególnego. I jest to bardzo przykre, ale wiem że zazwyczaj takie komentarze trafiają z ust osób , które niczego same nie wymyśliły. Bo jak ktoś już zacznie sam główkować, nie brać gotowych pomysłów z Internetu, zmieniając tylko kolorystykę itp. To wie ile pracy trzeba włożyć, żeby coś wymyślić.
      Ale uważam, ze zawsze warto szukać swojej drogi :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Świetny kocur, trochę rozleniwiony ;) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obżarstwo i lenistwo to podstawowe zasady kociego bytowania :D

      Pozdrawiam również i zapraszam częściej !

      Usuń
  6. Ale fajny! Wygląda jak mój. Też taka mina, miałczące wyrzuty przez całe życie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej! Co za tekst :D "miałczące wyrzuty przez całe życie"
      teks wymiata !
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Foch kotek jest przecudny ! jestem pod wrażeniem tych tkanin - świetne są :) Uwielbiam Twoje zabawki, zawsze widać, że są TWOJE :)
    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :) materiały te i akurat te, te są jedyne i wyjątkowe. Moja kochana babcia, która tak jak ja... sama nauczyła się szyć i robiła to z prawdziwą pasją i wyśmienicie. Miała spódnicę uszytą własnoręcznie właśnie z takiego materiału (brązowy w prążki) i bardzo ją lubiła. A ta mucha w kratę, to też jakieś resztki babcinych tkanin.. :)
      Podsumowując- materiały już nie do zdobycia! :)
      Uścisków moc :)

      Usuń
    2. Tak czułam, że w tych tkaninach jest moc ! prawdziwa ! :)
      <3

      Usuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)