Translate

Szukaj na tym blogu

sobota, 21 września 2013

TĘCZOWY MOBIL

Kolejny chmurkowy mobil powstał w mojej pracowni :)
Tęczowy obłoczek to roztańczone i wirujące na wietrze, to połyskujące w świetle i mieniące się w oczach siedmiokolorowe wesołe tasiemki tęczowe.
Wywołują uśmiech i zaciekawienie każde dzieciaczka, no bo przecież, któż tęczy nie lubi!

Do powieszenia w pokoju dziecka nad łóżkiem, na ścianie, w oknie, gdzie dusza zapragnie ...  
Chmurka wykonana z filcu, boki chmurki ząbkowane, kolorowe tasiemki zakończone nieregularnymi kółeczkami filcowymi. Projekt autorski !

2 komentarze:

  1. Motyw chmurzasty jest ostatnio modny i powszechny, ale Twoja chmura przez te kolorowe tasiemki jest unikalna. I ząbkowane brzegi chmurki - super! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny http://mamoszyc.blogspot.com/.
    P.S. Pozdrowienia od Odkrywcy i Ewuni.
    Monika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie miło mi jest Ciebie u mnie gościć :) Jestes bardzo sympatyczna i kreatywna osóbka, bardzo ciesze się że Odkrywca trafił w tak dobre ręce !
    Oczywiście była z wizyta u Ciebie i będę zaglądać tam częściej! Ja również zapraszam Was do mnie :)
    Pozdrowienia śle gorące....

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)