Translate

Szukaj na tym blogu

piątek, 20 lipca 2018

Instagram - mam i ja!

Od dłuższego czasu media społecznościowe zawładneły światem. Nie jestem ich największą entuzjastką, jednak i ja tworzę ten świat.
Do tej pory korzystałam tylko, a może aż z Facebooka i pinterest, a od niedawna jest to również instagram.
Insta pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, dzięki odpowiednim hasztagom, jednak nie jest to dla mnie proste medium. Najbardziej irytujące są dla mnie zabawy  typu 'follow & unfollow', bo przecież to nie przedszkole.
Mimo wszystko jest to naprawdę fajny miejsce, na którym warto być! 
Niezbadana ilość pięknych profili, niesamowicie zdolnych osób.
Miliony zdjęć, które kradną serca ❤ 

A wśród nich mój skromny profil @agatownik.design
Zapraszam!

2 komentarze:

  1. Nie mam konta na instagramie więc nadal będę podpatrywała blog :-). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Z bloga nie rezygnuje, więc zapraszam gorąco :-)

      Usuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)