Translate

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 lipca 2013

WYRÓŻNIENIE " “L i e b s t e r B l o g A w a r d ”

Witam Was serdecznie :)
Chciałam się pochwalić, że otrzymałam wyróżnienie “Liebster Blog Award”. Pewnie dla wielu z Was to nic wielkiego i macie na kacie ich już wiele, ale dla mnie to prawdziwa gratka. Bardzo się ucieszyłam i było to dla mnie bardzo miłe zaskoczenie. Fajnie , że ktoś zauważył moją prace i ją docenił. Naprawdę bardzo,,bardzo się cieszę z obu wyróżnień, Dziękuję :D
Pierwsze wyróżnienie otrzymałam od NinuMilu, jest mi tym bardziej miło, bo jak się okazuje, są to bardzo sympatyczne i kreatywne Panie :)
 A drugie wyróżnienie otrzymałam od Pani Oli z "Tupotu małych stópek", która jak się okazało lubi do mnie ukradkiem zaglądać . Co mnie oczywiście bardzo cieszy. Zapraszam najmocniej mamę małego Andrzejka, u nas bardzo dziecinnie i kolorowo ;-)

Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
 
Robi się z tego takie trochę wiązadło łańcuchowe, ale jest to tez dobra okazja do poznania innych blogów. Czasem brakuje nam czasu ( mi przynajmniej na pewno) aby śledzić i przeszukiwać ciekawe miejsca do których warto zaglądnąć.
 
Oto pytania do mnie od NinuMilu:
 
1. A po pracy...Ale po której? U mnie po skończonej, przechodzę do kolejnej ;)
2. Niedzielne popołudnie... Rodzinna sjesta...
3. Imię dla kota... Drapek?
4. Rower czy auto? Gdybym miała rower wolałabym rower.
5. Kto wiesza pranie?  Cała przyjemność po mojej stronie .
6. Dokąd na obiad? Najlepiej smakuje w domu.
7. Płaski brzuch czy słodkie krągłości? hmmm hmmm...;)
8. W kaloszach czy na szpilkach? Uwielbiam japonki.
9. Jako która jesz śniadanie? Przeważnie śniadania są wspólne.
10. Co robisz tylko dla siebie? Tworzę, cokolwiek to oznacza ;)
11. Co sprawia, że łapiesz wiatr w żagle? Ciężko powiedzieć, czasem jest to pochwała a czasem nagana. Lubię iść pod prąd.
 
 
 I pytania od Tupot małych nóżek :
 
1. Twój największy atut to...Nie mam pojęcia.
2. Twoje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa... Oj tak wiele, było tych chwil wartych zapamiętania...
3. Pierwsza potrawa, którą samodzielnie przyrządziłaś to...  Pyszne polędwiczki zawijane w szynkę :)
4. Spódnica czy spodnie? Spodnie.
5. Twoja ulubiona książka to..." Jeden dzień"
6. W swoim dziecku/dzieciach najbardziej kocham... Czyste serduszko i prostotę myślenia, zresztą kocham je całe!
7. Co ujmuje Cię w Twoim mężu/partnerze? Poczucie humoru.
8. Wakacje pod namiotem czy all inclusive? W przytulnej chatce w malowniczej okolicy.
9. Rzecz, którą ciągle odkładasz na później? Jest ich masa!
10. Nie wyjdę z domu dopóki... Nie zamknę drzwi ?
11.  Chciałabym, by moje dziecko... było zdrowe i szczęśliwe!



A teraz pora na moje nominacje i moje pytania do Was :)
 
NOMINACJA:
 
3. Czapi
4. Filili
9. Riona
10.
11.
 
Przy mojej nominacji kierowałam się własnymi odczuciami, chciałam Wam pokazać gdzie lubię sama zaglądać. Brałam również pod uwagę zamieszczone już na blogach  wyróżnienia, starałam się rozdać tym u których takich wyróżnień nie było (przynajmniej nie widać).  Być możliwe są Wam znane te blogi, a jeśli nie to zapraszam do odwiedzin. Zostały mi jeszcze dwa wolne miejsca. Niebawem je nadrobię, tylko musze najpierw przeszukać neta ;-).

Moje pytania :)
1. Największe źródło inspiracji?
2. Zakupy na bazarku czy w supermarkecie ?
3. Mocny makijaż czy subtelna naturalność?
4. Książka czy film?
5. Sposób na weekendowy wieczór?
6. Co robisz w chwilach zwątpienia?
7. Złota myśl..
8. Kawa czy herbata ?
9. Co by było, gdyby jutra już nie było?
10. Ulubiony deser?
11. Ulubiony dzień?


Serdecznie pozdrawiam :)
  


1 komentarz:

  1. Dziękuję ogromnie :)))
    Nie widać, nie widać,
    niemniej doceniam ogromnie i cieszę się z każdego zbłąkanego lub nie czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Podziel się swoją opinią.
Pozdrawiam, Agata :-)